Sıkça Sorulan Sorular

Kiralama Prosedürü

Kiralamak istediğiniz ekipmanları sitemizden seçiniz. Kiralamak istediğiniz tarihlerle beraber bize mail, telefon ya da sitedeki iletişim kutusundan ulaşınız. En kısa sürede ekipmanın uygunluk durumu hakkında size geri dönüş yapmaktayız.

Kimlik fotokopisi, adınıza kayıtlı bir fatura (ya da firma iseniz vergi levhası, imza sirküleri vb. belge) istemekteyiz. Yada Ekipten bir asistan arkadaşımız hem size teknik konuda destek sağlamak hem de ekipmanlar konusunda size yardım için ekipmanla birlikte gönderiliyor.

Öncelikle kiralamak istediğiniz ekipmanların uygun olup olmadığı hakkında telefonla bilgi almalısınız. İstediğiniz tarihlerde ekipman müsait ise kaparo yatırarak yapabilirsiniz.

Ödeme Prosedürü

Kiralama öncesinde kiralama bedelinin tamamını peşin veya banka havalesi ile ödeyebilirsiniz.

Kiralama bedelinin 1/3 ü kadar depozito miktarını banka hesabımıza yatırıp, dekontu bize ileterek rezervasyon yaptırabilirsiniz.

Teslimat Prosedürü

Yaşanabilecek herhangi bir olumsuzlukta, karşılıklı hakları korumak amacıyla düzenlediğimiz prosedürdür.

Adresimize gelip kiralama sözleşmesini imzalayarak ekipmanları asistanla ya da belgelerle teslim alabilirsiniz. Kiralama için istediğimiz belgeler olan kimlik fotokopisi ve adınıza kayıtlı bir fatura (ya da firmanıza ait bir belge) getirmeyi unutmayınız.

Ekipmanı ofisimize elden teslim edebilirsiniz veya asistanımız aracılığıyla yol masrafları ( Nakliye , Taksi ) karşılandığı takdir de, sözleşmeler iş bitimin de karşılıklı iptal edilerek, ekipmanları asistanımıza teslim edebilirsiniz.

Kiraladığınız ekipman hakkında bilginiz yoksa, teslim sırasında genel hatlarıyla kullanımını anlatmaktayız. Sizinle birlikte sete gelen asistanımız size sette gereken kolaylığı sağlayacaktır. Size ise sadece çekiminizi yapmak kalır.

Öncelikle ekipmanın uygunluk durumunu sormayı unutmayınız. Daha sonra ofisimize gelerek veya telefon ile yeniden kiralama sözleşmesi imzalayarak süreyi uzatabilirsiniz.

Hasar Prosedürü

Kullanım sırasında düşme, çarpma, kırılma, bozulma gibi tüm hasarlardan kiralayan sorumludur. Böyle bir durum olduğunda ekipmanın hasarı tespit edilip ona göre tamir bedeli istenmektedir.